Vážení zákazníci, náš obchod bude uzavřen od 20. prosince 2024 do 1. ledna 2025. Poslední balíčky odejdou 19. prosince 2024 a expedici obnovíme 2. ledna 2025. Tento čas využijeme k odpočinku a přípravě nových nápadů a produktů pro Vás. Přejeme Vám krásné Vánoce a šťastný nový rok 2025!

REKLAMACE

Postup při vyřizování reklamací

Vážení zákazníci,

naše společnost si zakládá na kvalitním servisu a spokojenosti zákazníků. Proto jsme tu pro vás i v případě, že se vyskytne problém s vaším nákupem. Pokud jste objevili vadu na zboží nebo máte jiný důvod k reklamaci, rádi vám pomůžeme s jejím vyřízením. Zde je náš jednoduchý postup při reklamaci:

1. Kontaktujte nás

Prvním krokem je kontaktovat náš tým zákaznické podpory. Můžete nás zastihnout prostřednictvím e-mailu eshop@conceptczech.cz nebo přes kontaktní formulář na našem webu www.conceptczech.cz

2. Připravte si potřebné informace

Abychom mohli co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit vaši reklamaci, je důležité, abyste si připravily všechny důležité informace pro rychlé vyřízení reklamace. Proto jsme vytvořily jednoduchý reklamační formulář, který stačí vyplnit a společně s dokladem o koupi nám vše zaslat na náš email eshop@conceptczech.cz .

3. Poskytněte nám čas

Po obdržení vaší reklamace se naši pracovníci ihned pustí do řešení situace. Odpověď na vaši reklamaci může trvat několik dní v závislosti na povaze problému a složitosti situace. V každém případě se však budeme snažit co nejrychleji najít optimální řešení.

4. Vyřešení reklamace

Po vyhodnocení vaší reklamace vám budeme sdělovat další postup. To může zahrnovat opravu zboží, jeho výměnu za nové či vrácení peněz v případě, že není možné problém vyřešit. Vaše spokojenost je naší prioritou, a proto se budeme snažit najít nejlepší možné řešení.

S pozdravem,

Tým zákaznické podpory E-shop Concept Czech